new-menu-icon
אנחנו כאן בשבילכם
לפרטים והצעת מחיר
שירות ותמיכה
073-32601860

המדריך המלא לכתיבת מטא-דסקריפשן מושלם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מטא-תיאור או מטא-דסקריפשן הוא מאפיין HTML המשמש לתיאור העמוד. הוא יופיע בתוצאות החיפוש כמלל מתחת לכותרת העמוד כדי לספק למשתמש הקשר. למרות שהמטא-תיאור בפני עצמו אינו מהווה גורם לדירוג וגוגל מציגה אותו בחיפוש רק ב37% מהמקרים, הוא עדיין חלק חשוב מקידום אתרים.

במדריך זה תלמד כיצד לכתוב תיאורי מטא נהדרים במהירות. אך ראשית נסביר למה תיאורי מטא חשובים למרות חשיבותם הנמוכה מבחינת SEO פר-אקסלנס.

למה מטא-דסקריפשן עדיין משנה?

תיאור משכנע מפתה אנשים רבים להכנס לאתר שלך בתוצאות החיפוש. זה חשוב, למרות שגוגל מציגה תיאורי מטא רק ב37% מהמקרים. לדוגמא, אם הדף שלך מקבל 50,000 אלף כניסות בחודש גוגל מציגה את המטא-דסקריפשן ב-18500 בממוצע. הגדלת שיעור הקליקים שלך מ4% ל4.5% בלבד. במקרה כזה תביא לכמעט 100 קליקים נוספים. אמנם לא צריך להיות אובססיביים לגבי תיאורי מטא אך עדיין כדאי להשקיע דקה מזמנכם בדפים שבהם 'כן' היא התשובה לפחות לאחת מהשאלות הבאות:
האם העמוד נועד להניע תנועה אורגנית?
האם זה עשוי להיות משותף ברשתות החברתיות?
שאלה שניה זו כנראה זקוקה להסבר. כאשר דף משותף ברשתות החברתיות, הוא שואב את התיאור מ-Open Graph meta tags.
אבל אם לא הגדרת תיאור של OG או טוויטר, זה מושך את המטא-תיאור במקום. אז אם אתה מוכן להתאמץ רק להגדיר אחד מהתגים האלה, זה צריך להיות מטא-תיאור.

איך לכתוב מטא-תיאור

1. תרחיב על הכותרת שלך

תמיד תחשוב על התיאור כמשהו שמשלים את הכותרת (הטייטל). כותרות צריכות לסכם דף באמצעות כמה מילות מפתח עיקריות המאפיינות את הנושא. המטא-דסקריפשן מציע הזדמנות להרחיב על כך עוד יותר.
כאן, אל תדאג יותר מידי לגבי מילות מפתח. חשוב יותר שתיצור מסר ברור שמסקרן את הקורא ומפתה אותו ״להקליק״.

2. התאמת כוונת חיפוש

כוונת חיפוש היא הסיבה שמאחורי החיפוש. במילים אחרות, מה רוב האנשים רוצים כשהם מחפשים את מילת המפתח העיקרית שלך?
האם הם מחפשים מידע?
האם הם רוצים לרכוש מוצרים?
האם הם מחפשים אתר ספציפי?
או שהם רוצים תשובה מהירה לשאלה?

אתה יכול להשתמש בתוצאות החיפוש כפרוקסי לכך. גוגל שואפת לספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור המחפשים, לכן חפשו את המשותף בין קטעי הדפים המובילים ביותר.

3.השתמש ב-Active voice במטא-דסקריפשן

Active voice, עוזר לשפר על בהירות התיאור ומפתה את הלחיצה על ידי פנייה ישירה למחפש.
כמובן, זה לא תמיד חכם לכתוב תיאורי מטא בActive voice. לדוגמא, תיאורים בסגנון הגדרה. אך כהנחת יסוד לכתיבת תיאור, Passive voice הוא פחות מומלץ

4. תמציתי

תיאורי מטא הם לא המקום להכביר במילים. כל מילה חשובה מכיוון שמשתמשים מחליטים במהירות על מה ללחוץ וגוללים מטה לעוד תוצאות מכיוון שתיאורים נחתכים מעבר לאורך מסויים. כרגע האורך הוא 920PX, שהם 160 תווים בערך בשולחן עבודה ו680PX שהם 120 תווים בסלולר. הדרך הטובה ביותר לשמור על תיאורים באורך המתאים היא על ידי כלים כמו וורדפרס תוסף SEO כמו Yoest הכוללת את האפשרות הזו.

השאלה איזה אופטימיזציה לבצע, האם למשתמשי ניידים או משתמשי שולחן עבודה, תלויה בקהל היעד שלך.
בין אם אתה עורך אופטימיזציה לסלולר או לשולחן עבודה, ובדרך כלל אתה משתמש בתיאורים ארוכים יותר לשולחן עבודה, תוודא לפחות שהתיאור יהיה עד 75% מהפריסה המלאה כדי שיתאים גם למשתמשי סלולר.

פריסת מטא-תיאור

אם אתה משתמש בCMS, זה קל מאוד. בWix, squarespace, shopify וכדומה תמצא מקום להקליד או להדביק את תיאור המטא שלך בבקאנד (ממשק הניהול)

איך לתעדף כתיבה ועריכה של מטא-דסקריפשן

תבנית הפרסום היא לא הפעם היחידה שאתה צריך לקחת בחשבון תיאורי מטא. יתכן שכבר יש לך דף עם מטא-תיאור גרוע של או שאין כזה בכלל. אין טעם לייצר תיאורי מטא עבור כל האתר שלך. במקום זאת התמקדו בדפים שבהם מזוהה מירב התנועה. שם תיאור מטא יכול לחולל שינוי אמיתי.

מחשבה לסיכום

תיאורים אלה הם אחד הנושאים הראשונים שרוב האנשים נתקלים בהם בכניסה לעולם הSEO. למרבה המזל זה גם אחד מהנושאים הקלים ביותר להבנה ושליטה.

Generated with Avocode.blob-shape (15)Path 13285
Generated with Avocode.blob-shape (3)Path 13288
Generated with Avocode.blob-shape (8)Path 13293
Generated with Avocode.blob-shape (15)Path 13285
Let's talk.

Ready to get started? Reach out to our digital experts to get more info!

Generated with Avocode.blob-shape (15)Path 13285
Generated with Avocode.blob-shape (3)Path 13288
Generated with Avocode.blob-shape (8)Path 13293
Generated with Avocode.blob-shape (15)Path 13285
דברו איתנו,

מוכנים להתחיל? עדיין יש לכם שאלות?

Title

שנה

קטגוריה

IM TICKETS is a site that sells tickets to football games all over the world. Their previous site did not result in enough conversions – which was not surprising given its uninviting and messy design and look-and-feel. We built the website to have clean, user-friendly, and interactive options enabling customers to choose a seat in the stadium for any team, league, or stadium. We provide IM TICKETS with hosting and maintenance.