למה ווקומרס? 

ווקומרס היא  מערכת ecommerce  בהתאמה אישית המופעלת באמצעות קוד פתוח ונחשבת לפופולרית מאוד בקרב יזמים ומפתחים רבים ברחבי העולם.  ווקומרס חורגת מפתרונות המסחר האלקטרוני המסורתיים ובכך מעניקה למשתמשים אין ספור אפשרויות, הרבה מעבר לגבולות הדמיון.

 מערכת אמינה ומבוססת

ווקומרס  בנויה על גבי וורדפרס, מערכת פופולרית לבניית אתרים המופעלת על ידי 24% מאתרי האינטרנט ברחבי העולם. כמו כן, היא מבוקרת באופן קבוע על ידי sucuri- מובילה בתעשייה בתחום האבטחה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

מערכת תוכן מבוססת

 מאחר שווקומרס מתבססת על מערכת וורדפרס הנחשבת למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם, היא מאפשרת שילוב אופטימלי בין ניהול תוכן ומסחר, כך שכל מה שאתם צריכים נמצא במקום אחד.

מערכת מודולרית

 ווקומרס מגיעה בצורה בסיסית ללא קבצים נוספים, כך שיש באפשרותכם להוסיף את הפיצ’רים האהובים עליכם. כמו כן, מדובר במערכת גמישה שמאפשרת עבודה לצד תוספי וורדפרס נוספים.

למכור כל מוצר

  באמצעות ווקומרס ניתן למכור כל מוצר, החל ממוצרים פיזיים והורדות דיגיטליות ועד שירותי תוכן ומנויים. 

מערכת ללא גבולות

 מאחר שמדובר במערכת המבוססת על קוד פתוח לחלוטין, היא ניתנת להתאמה מלאה, כך שניתן לקבל הזמנות ללא הגבלה ולהוסיף מוצרים ומשתמשים חדשים בכל זמן נתון

קהילה עולמית

 מפתחי ווקומרס פועלים ברחבי העולם, כך שניתן למצוא חנויות ווקומרס בארצות שונות, מנורבגיה ועד דרום אפריקה, מקנדה ועד יפן. 

מערכת המיועדת למפתחים 

ווקומרס נחשבת למערכת פופולרית ביותר בקרב מפתחים ונבנתה בזכות יותר מ-350 תורמים ברחבי העולם. בין הסיבות לכך:

בנויה על גבי וורדפרס

עקרונות הפיתוח המניעים את וורדפרס מעצימים את השימוש בווקומרס.  בניית אתר וורדפרס באמצעות ווקומרס תאפשר לכם לעשות שימוש חופשי בתוספים האהובים עליכם בנוחות וללא חשש. ניתן אפילו להשתמש בנוסף בתוסף WP-CLI  לניהול חנויות.

פיתוח פתוח

 ווקומרס היא מערכת בעלת קוד פתוח לחלוטין ומנוהלת על ידי GitHub. בכדי להמשיך ולפתח את עתיד המסחר האלקטרוני, יש באפשרותכם לתרום לתוכנת הליבה ולשתף פעולה עם מפתחים אחרים.

 יותר מ-400 הרחבות רשמיות

 החל מצורות תשלום ומשלוח ועד שיווק וחשבונאות, ווקומרס מכילה מגוון רחב של הרחבות אשר נבנו ופותחו על ידי מפתחים רבים מרחבי העולם. 

כלים מוכרים

 ניתן לבצע התאמה אופטימלית בין ווקומרס לפעולות ופילטרים שונים בהישג ידכם, בין אם מדובר בהתאמה אישית של AJAX  או webhooks.

REST API

 ווקומרס מגיעה עם REST API  המאפשר ניהול מלא של כל דבר, החל ממוצרים ועד הזמנות.

תיעוד מלא של כל הפעולות

 כל המסננים, נקודות הקצה וההרחבות השונות מתועדים בקפידה, כך שאתם מצוידים בכל המידע הדרוש על מנת לבצע את השינויים שאתם רוצים.

צרו חנות יפה שתאפשר ללקוחות למצוא את מבוקשם

פסקת תוכן

מכירה מוצלחת מתחילה הרבה לפני שהלקוח לוחץ על הכפתור- “קנה”. לכן חשוב לקחת בחשבון את תהליך הקנייה והניווט באתר ולייצר חנות ייחודית שתביא לידי ביטוי את המותג שלכם ותגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב לאתר ולנווט בנוחות בין התכנים והמוצרים השונים.

אין ספור תבניות עיצוב

 בניית אתר וורדפרס באמצעות ווקומרס מאפשרת לכם גמישות גדולה בכל הקשור לעיצוב האתר ולבחירת תבניות העיצוב. ווקומרס מאפשרת עבודה נוחה עם אין ספור תבניות, כולל תבניות ברירת המחדל של וורדפרס המתעדכנות מדי שנה ועיצובים פופולריים נוספים מרחבי הרשת. 

התאמה אישית ללא הגבלה

 יש באפשרותכם לערוך כל חלק באתר באופן חופשי, החל מפריסת דף הבית ועד לחצן הקנייה. יש באפשרותינו לעצב עבורכם אתר ייחודי שיסייע לכם להתבלט מבין שאר האתרים האחרים.

בלוג מובנה

 תוכן טוב מסייע לבניית מותג חזק. בניית אתר וורדפרס באמצעות ווקומרס מאפשרת לכם לשלב מסחר אלקטרוני יחד עם פלטפורמת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם.

הטמעת מוצרים, אמצעי סליקה ועוד בכל עמוד

השתמשו בקודים מקוצרים (shortcodes) כדי להוסיף את המוצרים שלכם לפוסטים בבלוג. בנוסף, יש באפשרותכם ליצור דפי נחיתה שמובילים ישירות לקופת התשלום.

תהליך חיפוש פשוט

 ניתן להפוך את תהליך החיפוש באתר לפשוט יותר באמצעות הוספה של קטגוריות, תגיות ותכונות נוספות למוצרים, כך שהלקוחות יוכלו לחפש את הפריטים הרלוונטיים ביותר עבורם.

דירוגי מוצרים וביקורות

 הציגו משוב של לקוחות בדף המוצר כולל תווית אימות בעלות על האתר.

צרו התאמה אישית בהתאם למיקום שלכם

 הגדירו את המטבע, השפה ויחידות המדידה ( סנטימטרים, אינצ’ים וכו’), בהתאם למדינה בה אתם פועלים. 

 מיון וסינון מוצרים:

אפשרו ללקוחות למיין מוצרים לפי פופולריות, חידוש, דירוג, מחיר או תכונה, על מנת להקל עליהם למצוא את המוצר הרלוונטי ביותר עבורם. 

הוספת תמונות וגלריות ללא הגבלה

 הוסיפו תמונות שיציגו את המוצרים שלכם באופן הטוב ביותר. כמו כן, יש באפשרותכם להבליט תמונות מסוימות על פני אחרות על מנת להדגיש את התמונות הטובות ביותר באתר.

מוצרים ללא הגבלה

 ווקומרס מאפשרת הוספה של מוצרים ללא הגבלה, כך שהמגבלה היחידה שלכם היא מלאי המוצרים העומדים לרשותכם.

בניית אתר וורדפרס באמצעות ווקומרס- למכור כל מוצר בכל עת

מכירה היא היעד הסופי, אך פעמים רבות לקוחות פוטנציאלים נוטשים את האתר כבר בשלב הניווט בין המוצרים. באמצעות ווקומרס תוכלו לייצר עבור הלקוחות שלכם חוויית רכישה נוחה ואפקטיבית.

 מוצרים פיזיים, דיגיטליים או שניהם

 באמצעות ווקומרס ניתן למכור מוצרים פיזיים שישלחו לבית הלקוח ומוצרים דיגיטליים הניתנים להורדה. כמו כן, ניתן גם ליצור שילוב של שניהם. 

 שיווק שותפים

ניתן להציע ללקוחות רכישה של מוצרים מאתרים אחרים באמצעות הוספת קישורי affiliates ולקבל על כך עמלת מכירה. 

וריאציות ללא הגבלה

 הציעו מספר וריאציות עבור כל מוצר, בין אם מדובר בצבעים שונים, גודל הבד וכד’, כך שיהיה ניתן לקבוע מחיר שונה ולהוסיף תמונות נוספות עבור כל מוצר.

 ייבוא וייצוא של מוצרים

 הוסיפו ועדכנו את פרטי המוצר כמו שם, תיאור קצר, מחיר רגיל, מחירי מבצע ועוד, באמצעות קובץ csv.

קבעו מערכת תשלומים מובנית מספקים מובילים

 אפשרו תשלום באמצעות פלטפורמות תשלום פופולריות כמו -paypal ו-stripe תוך שימוש באמצעי תשלום מגוונים: כרטיסי אשראי, העברה בנקאית, צ’קים או תשלום מזומן עבור משלוח.

אפשרויות משלוח

אפשרו משלוח מקומי לצד איסוף עצמי. עם זאת, ניתן להגביל את האפשרויות בהתבסס על מיקום הלקוח.

תעריפי משלוח

 הגדירו תעריפים אחידים או ספציפיים עבור מוצרים שונים, כמו גם חיובים נוספים עבור מוצרים כבדים. בנוסף, אפשרו ללקוחות לראות את אופן החישוב ואת התעריפים הנכונים בקופה. 

משלוח חינם

 אמנם מדובר בבחירה שלכם, אך לעתים כדאי להציע משלוח חינם עבור מוצרים מסוימים, בהתאם למיקום הלקוח.

 תמיכה במיקום גיאוגרפי

 אפשרו זיהוי אוטומטי של כתובת הלקוח כדי להפוך את חישוב המשלוח וחישוב המס לפשוט יותר.

אפשרויות מס

אפשרו הצגה של מיסים על פי כתובת המשלוח של הלקוחות, כתובת החיוב או כתובת הבסיס של החנות שלכם. החישוב נעשה באופן אוטומטי בהתבסס על שיעורי המס בכל מדינה ומדינה.

ניהול הזמנות ולקוחות

על מנת לרכוש את אמון הלקוחות ולעודד אותם לבצע רכישות נוספות באתר, רצוי להוציא את ההזמנות בזמן ולעדכן את הלקוחות באופן רציף בנוגע למצב ההזמנה. ווקומרס מאפשרת לכם לעשות זאת בקלות באמצעות מגוון תכונות ופיצ’רים שונים.

יצירת חשבון עבור לקוחות ואפשרויות יציאה מהקופה עבור אורחים

אפשרו ללקוחות להירשם לאתר וליצור באופן אוטומטי שמות משתמש או סיסמאות. בנוסף, ניתן להציג תזכורת התחברות עבור לקוחות חוזרים. כמו כן, ניתן לאפשר ביצוע צ’ק אאוט מהקופה עבור אורחים שלא מעוניינים ליצור חשבון משתמש.

החזרים בקליק אחד

 ניתן להציע ללקוחות החזרים במידת הצורך, באופן פשוט, באמצעות ניהול ישיר של לוח המחוונים שלכם בווקומרס.

 ניהול מלאי

 עקבו אחר רמות המלאי לאחר ביטול הזמנה ואפשרו קבלת הודעות על מצב המלאי. כמו כן, ניתן להסתיר פריטים שאינם במלאי ועוד.

ניהול הזמנות

 אפשרו ללקוחות להוסיף הערות בעת ביצוע ההזמנה, ערכו את המלאי באופן ידני, סמנו פריטים שנשלחו ונהלו כראוי את תהליך מימוש ההזמנה. 

 תבניות דוא”ל

 שלחו התראות ללקוחות בשלבים קריטיים של ההזמנה, למשל- לאחר ביצוע הרכישה או כשההזמנה הושלמה.

הוסיפו מנהלי חנויות

 אפשרו לחברי הצוות גישה לניהול הזמנות וצפייה בדוחות, מבלי להפוך אותם למנהלי המערכת. 

בצעו אופטימיזציה לחנות שלכם כדי למכור יותר

ווקומרס מגיעה עם תכונות שיסייעו לכם להגיע לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם.

אופטימיזציה למנועי החיפוש

 ווקומרס פועלת על גבי וורדפרס, הנחשבת לאחת הפלטפורמות הטובות והיעילות ביותר לצורך קידום אורגני. יש באפשרותינו לסייע לכם להגדיל את התנועה האורגנית ממנועי החיפוש.

 קופונים

 העניקו ללקוחות שלכם קופונים בסכום קבוע, אחוזי הנחה או מבצעים מיוחדים כמו משלוח חינם. כמו כן, ניתן להגדיר את הקופונים כך שיחולו על כל המוצרים בעגלה או רק על מוצרים מסוימים. 

מוצרים קשורים

 הציגו מוצרים קשורים כדי לעזור ללקוחות למצוא מוצרים משלימים הרלוונטיים עבורם או כדי לעודד אותם לרכוש יותר.

הדגישו מוצרים חשובים בחנות שלכם

 השתמשו ביישומון כדי להציג מוצרים מובילים, קטגוריה או תג ספציפי, מוצרים במבצע, או מוצרים שנצפו לאחרונה בכל עמוד בחנות שלכם.

דיווח

 בצעו סקירה של כל המכירות ההחזרים והקופונים לאורך זמן. כך ניתן לאתר את הקטגוריות והמוצרים המובילים באתר. 

לוח מחוונים

 הוסיפו מכירות, הזמנות וחלון סיכום מצב ללוח המחוונים של וורדפרס כדי לקבל תמונת מצב עדכנית של החנות שלכם.

 תיעוד

 עקבו אחר תיעוד ההנחיות והדרכות הוידאו הידידותיות של ווקומרס וכל התוספים הנמכרים ב- WooCommerce.com, כדי להגשים את חלומכם ולהקים את החנות המקוונת שתמיד רציתם.

היעזרו במומחים לוורדפרס

 בניית אתר וורדפרס באמצעות ווקומרס יכולה להיות משימה לא פשוטה. אז אם אתם מרגישים אבודים ולא מצליחים למצוא תשובות לשאלות מהותיות, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם למצוא את הפתרונות המתאימים לכם.

התאמה אישית

 ניתן לעשות שימוש במשאבים אלו עבור שינויים קטנים ועיצוב מחדש של האתר בקנה מידה מלא.

Wooexpert

 ניתן לפנות למומחי ווקומרס מקצועיים שמציעים ייעוץ מעמיק, עיצוב ופיתוח בהתאמה אישית, במטרה לסייע לכם לעצב אתר ייחודי המותאם לצרכים שלכם.

שאלות נפוצות

עדיין יש לכם שאלה או שתיים לגבי השימוש בווקומרס? ריכזנו עבורכם תשובות למספר שאלות נפוצות.

 מה לגבי אחסון? ווקומרס לא מארחת או מאחסנת את קבצי האתר שלכם. זה תלוי בפתרון האחסון שלכם.

האם ווקומרס מציעים תמיכה טלפונית, דוא”ל וצ’אט 24/7? ניתן לקבל תמיכה באמצעות דוא”ל עבור כל מוצר שנרכש ב- woocomerce.com ולקבל תמיכה בפורומים של של wordpress.org לגבי התוסף החינמי של ווקומרס. למידע נוסף אודות מדיניות התמיכה של ווקומרס- Support Policy – WooCommerce

האם ווקומרס מציעים מערך מומחה אחד על אחד? לא, אבל יש אפשרות לקבל תיעוד מקיף על הפעילות באתר.

האם ווקומרס מאפשרת שחזור של עגלה נטושה? לא, כרגע לא מדובר בתכונה מרכזית.

האם שימוש בווקמורס יאפשר לחנות שלנו לקבל תקן של חנות מהימנה של גוגל? ניתן להסתכל על עדכון המוצרים של ווקומרס ב-  woocomerce Google Product Feed

האם ווקומרס תומכת בעסקאות בינלאומיות? כן.

האם לווקומרס יש אפליקציות לכל דבר? כן, לווקמרס יש יותר מ-400 הרחבות זמינות.

האם ווקומרס מציעה אבטחה דמוית כספת בנק? הקוד של ווקומרס מבוקר ומאובטח. עם זאת, אבטחה דמוית כספת בנק מתאפשרת רק בהתאם לפתרון האחסון שלכם.

האם ווקומרס מותאמ לניידים? ווקומרס ידידותית לניידים. נשמח לפתח עבורכם תבניות עיצוב מתאימות לצורך התאמה אופטימלית בנייד.

האם ווקומרס גובה עמלת עסקה? לא, אין פגיעה או צמצום בכמות המכירות בחנות.

האם ווקומרס מאפשרת שם דומיין משלי? ניתן לבחור בדומיין ואחסון משלך. ווקומרס לא מציבים הגבלות כלשהן על רוחב הפס או זמן הפעולה של המשתמש, כך שיש לכם שליטה מלאה בפעילות המקוונת שלכם בעת השימוש במערכת.