עריכת מוצרים מרובה

בדומה לעריכת פוסטים או עמודים גם כאשר מדובר ב-WooCommerce, ישנה אפשרות לערוך מספר מוצרים במקביל באמצעות פעולת עריכה מרובה.

כדי לגשת לאפשרות העריכה המרובה, יש לעבור לעמוד כל המוצרים ולבחור שני מוצרים או יותר מהרשימה. לאחר מכן, יש לבחור “עריכה מרובה” מתפריט הפעולות המרובות שנמצא בחלק העליון או התחתון של הרשימה וללחוץ על “בצע” כדי להיכנס למצב עריכה המרובה.

מקור: woocommerce.com

בעת שימוש בעריכה מרובה, יוצג מסך עריכה המכיל שדות הבאים. כל שינוי שיעשה בשדות אלו ישפיע על כל המוצרים הנבחרים ברגע לחיצה על כפתור העדכון המופיע בחלק התחתון-הימני של חלון העריכה.

שדות עריכה מרובה

להלן שדות WooCommerce המוגדרים כברירת מחדל.

מקור: woocommerce.com

פעולת עריכה מרובה – מציגה את המוצרים שנבחרו ושינויים שיחולו עליהם. לחצו על ה-X כדי להסיר מוצר ספציפי מהעריכה המרובה הפעילה.

קטגוריות מוצר – רשימה של קטגוריות המוצרים שלכם שניתן לסמן או לבטל סימון כדי לשייך או להסיר מהמוצרים הנבחרים.

תגובות – ניתן להגדיר הרשאה או אי הרשאה.

סטטוס – מתייחס למצב הפרסום של המוצר, האפשרויות כוללות פורסם, פרטי, ממתין לסקירה או טיוטה.

תגיות מוצר – בעת הקלדה, מוצעות אופציות תגיות מוצר קיימות ללחיצה. בנוסף, ניתן להוסיף תגיות חדשות על ידי הוספתן מופרדות בפסיקים.

מחיר – האפשרויות כוללות שינוי ל-x, הגדלת מחיר קיים בסכום קבוע או באחוז, או הפחתת מחיר קיים בסכום קבוע או באחוז. לאחר בחירת אפשרות, נוסף שדה “הכנס מחיר ($)” שבו ניתן להוסיף את המספר המתאים.

מבצע – האפשרויות הן:
– שינוי ל: פונקציה שתשנה את ״מחיר המבצע״ לסכום המצוין.
– הגדלת מחיר מבצע קיים בסכום קבוע או באחוז: אם כבר יש מחיר מבצע, ניתן להגדיל אותו באמצעות הקלדה של מספר בלבד לסכום קבוע או למספר מוגדר מראש באחוז מהמחיר הקיים למבצע.
– הפחתת מחיר מבצע קיים בסכום קבוע או באחוז: אם כבר יש מחיר מבצע, ניתן להפחית אותו באמצעות הקלדה של מספר בלבד לסכום קבוע או למספר מוגדר מראש באחוז מהמחיר הקיים למבצע.
– הגדרה למחיר רגיל הפחות בסכום קבוע או באחוז: ניתן לשלוט במחיר המבצע הקיים ולהחליט על מחיר חדש בהתאם למחיר הרגיל שמופחה בסכום קבוע (אם הזנת רק מספר) או באחוז (מספר קבוע שילות ב-%). בחירת אפשרות זו והשארת הערך ריק או קביעתו ל-0 יסיר את מחיר המבצע מהמוצרים.
– בחירת אחת מהאפשרויות מגלה שדה נוסף “הכנס מחיר מבצע ($)”.

סטטוס מס – יכול להיות חיובי, רק משלוח או ללא.

קבוצת מס – האפשרויות יכולות להציג את השיעורים הרגילים, וכל תוספות שהוגדרו תחת WooCommerce > הגדרות > מס > אפשרויות מס > קבוצות מס נוספות, שמכילות בדרך כלל שיעורים נמוכים יותר ושיעורים אפס.

משקל – יש רק אפשרות אחת; שינוי אל. כאשר מתבצעת בחירה זו, נוסף שדה נוסף בו ניתן להתאים את המשקל.

אורך/רוחב/גובה – אם האפשרות “שינוי אל” נבחרה, נוספים שלושה שדות נוספים עבור אורך, רוחב וגובה בהתאם.

קבוצת משלוח – האפשרויות כוללות אי שליחה, וכל הקבוצות שנקבעו תחת WooCommerce > הגדרות > משלוח > קבוצות משלוח.

ניראות – בהתייחס לניראות המוצר בחנות, האפשרויות הן קטלוג וחיפוש, קטלוג, חיפוש ומוסתר.

מומלץ – כן או לא.

במלאי – האפשרויות הן במלאי, לא במלאי או על אחזקה מראש.

ניהול מלאי – כן או לא.

כמות במלאי – האפשרויות הן שינוי אל, הגברת מלאי קיים במספר, או הפחתת מלאי קיים במספר.

הזמנות מראש – ניתן להגדיר את האפשרויות אי הרשאה, הרשאה עם הודעה ללקוח או הרשאה.

נמכר בנפרד – האפשרויות הן כן או לא.

מגבלות עריכה מרובה

עריכה מרובה עובדת בצורה הטובה ביותר עם מוצרים פשוטים ואינה יכולה לערוך את המורכבויות של מוצרים מיוחדים, מקובצים או מורכבים.

עריכה מרובה יכולה להיעשות רק על מוצרים שנראים וניתן לסמן כחלק מעריכה מרובה.

סינון מוצרים

ניתן לשנות את מספר המוצרים המוצגים בעמוד על ידי עבור אל “אפשרויות המסך” > “מספר פריטים לכל עמוד”. יש לקחת בחשבון שמספר גבוה מדי של מוצרים בעמוד אחד עשוי לגרום לעומס על הדפדפן ולקחת זמן רב לעדכון, לכן כדאי להשתמש בזה בצורה נבונה.

מקור: woocommerce.com

סינון לפי קטגוריה, סוג מוצר או מצב מלאי נעשה על ידי בחירת המאפיינים הרלוונטיים מתוך הרשימות הנפתחות מעל רשימת המוצרים ולחיצה על כפתור הסינון.

מיון המוצרים לפי עמודה בסדר עולה או יורד נעשה על ידי לחיצה על כותרות העמודות המקושרות. כברירת מחדל, ניתן להשתמש במיון זה על ידי שמות, מק”ט, מחיר ותאריך (פרסום).

מקור: woocommerce.com

עריכה מהירה

עריכה מהירה דומה לעריכה מרובה, אך מתבצעת על מוצר יחיד בלבד. כדי לגשת לעריכה מהירה, נדרש להעביר את העכבר מעל המוצר הרלוונטי כדי לחשוף את הקישורים שלו ולאחר מכן לבחור בעריכה מהירה.

מקור: woocommerce.com

ההבדל הוא שמכיוון שמעורב מוצר אחד בלבד, הערכים הנוכחיים של המוצר מוצגים בשדות במקום “אין שינוי” (באנגלית: – No Change –), כפי שקורה בעריכה מרובה.

מקור: woocommerce.com

מקורות

האם המאמר הזה היה מועיל?

מאמרים קשורים

עדיין צריכים עזרה?

פנו אל מרכז התמיכה באימייל, בטלפון או דרך האזור האישי. עדיין לא לקוחות? הצטרפו לאחת מחבילות התחזוקה שלנו
יצירת קשר