קופונים

סקירה כללית

קופונים הם דרך נהדרת להציע הנחות ותגמולים ללקוחותיכם ויכולים לסייע בקידום מכירות בחנות שלכם.

כדי להשתמש בקופונים עם WooCommerce:

  • עברו ל: WooCommerce > הגדרות > כללי > הפעלת קופונים
  • סמנו את תיבת הסימון כדי לאפשר שימוש בקודי קופון.
  • שמרו שינויים.

הוספת קופון

הוספת קוד קופון כולל תיאור

  • עברו ל: שיווק > קופונים.
    במידה וחיברתם את WooCommerce זה עתה, יוצג לכם מסך ראשוני ליצירת קופונים או למידע נוסף.
מקור: woocommerce.com

חנויות קיימות מתחילות במסך הקופונים.

מקור: woocommerce.com
  • יצירת קופון חדש על ידי בחירת “הוסף קופון”. או בחירת קופון קיים כדי לערוך.
  • הזן או צור קוד קופון. הקוד משמש את הלקוח להחיל את ההנחה הקשורה לקופון. חייב להיות ייחודי מכיוון שהוא משמש כזיהוי.
מקור: woocommerce.com
  • הקודים שלכם – הזינו כל קוד אלפאנומרי שתרצו. בקופונים אין הבחנה בין אותיות גדולות (רישיות) לקטנות.
  • קוד – בחרו בכפתור “צור קוד קופון” אם ברצונכם ש-WooCommerce ייצור ויכניס באופן אוטומטי קוד קופון באמצעות אלגוריתם.
  • הזינו תיאור (אופציונלי) – מידע נוסף על הקופון לשימוש פנימי. לדוגמה: שם הקידום/אירוע, תאריכים בתוקף, פיצויים, מספר כרטיס, שם הלקוח.
  • תחת “נתוני הקופון” יש שלושה חלקים שאפשר להשתמש בהם כדי להוסיף הגבלות ומגבלות לקופון: כללי, הגבלות שימוש ומגבלות שימוש.
מקור: woocommerce.com

סוג ההנחה:
הנחה באחוזים – הנחה באחוזים על מוצרים נבחרים בלבד. לדוגמה, אם בעגלה יש שלוש (3) חולצות במחיר של 20$ לכל אחת, קופון להנחה של 10% מבצע הנחה של 6$.
הנחה קבועה לעגלה – הנחה קבועה עבור כל העגלה במלואה. לדוגמה, אם בעגלה יש שלוש (3) חולצות במחיר של 20$ לכל אחת, קופון בשווי 10$ מעניק הנחה של 10$.
הנחה קבועה למוצר – הנחה קבועה עבור מוצרים נבחרים בלבד. הלקוח מקבל הנחה קבועה לכל פריט. לדוגמה, שלושה (3) חולצות במחיר של 20$ לכל אחת עם קופון להנחה של 10$ מעניק הנחה של 30$.
סכום הקופון – ערך קבוע או באחוזים, תלוי בסוג ההנחה שבחרתם. הזינו את הערך ללא יחידת מטבע או סמל האחוז, שיתווספו באופן אוטומטי. לדוגמה, הזינו ’10’ לקופון בשווי 10$ או 10%.
אפשר משלוח חינם – מסיר את עלות המשלוח כאשר הקופון מופעל. דורש שהמשלוח החינמי יהיה מופעל.
תאריך תפוגה של הקופון – התאריך שבו הקופון יפוג תוקף ולא יהיה ניתן לשימוש עוד. התפוגה מתרחשת ב-12:00 בלילה או 00:00 בתאריך שנבחר. אם ברצונכם שהקופון יהיה תקף עד ערב חג המולד אך לא יהיה תקף מיד לאחר סיום החג, הגדירו את תאריך התפוגה כ-YYYY-12-26, כי אז יפוג תוקף ב-YYYY-12-26 00:00. מוגדר לפי הגדרת אזור הזמן של האתר בהגדרות > כללי > אזור הזמן ב-WordPress.

החרגות השימוש(באנגלית: Usage Restriction):

מקור: woocommerce.com

הסכום המינימלי – מאפשר לך להגדיר את הסכום המינימלי שנדרש לקבלת ההנחה. שימו לב: סכום סיכום העגלה + מס משמש לקביעת הסכום המינימלי.
הסכום המקסימלי – מאפשר לך להגדיר את הסכום המיקסימלי המותר לעגלה עבור השימוש בקופון.
שימוש אישי בלבד – סמנו את התיבה אם אינכם רוצים שהקופון יימצא בשילוב עם קופונים נוספים.
אי החלפת הנחה על מוצרים במבצע – סמנו את התיבה אם אינכם רוצים שהקופון יחול על מוצרים במבצע. קופונים לכל העגלה אינם פועלים אם מוסיפים מוצר במבצע לאחר מכן.
מוצרים – מוצרים אליהם ייחל הקופון, או שחייבים להיות בעגלה על מנת שההנחה הקבועה או ההנחה באחוזים יחולו.
מוצרים שלא להחיל – מוצרים אליהם הקופון לא יחול, או שאסור שיהיו בעגלה על מנת שההנחה לעגלה תחול.
קטגוריות מוצרים – קטגוריות מוצרים אליהן ייחל הקופון, או שחייבות להיות בעגלה על מנת שההנחה הקבועה או ההנחה באחוזים יחולו.
קטגוריות לא להחיל – קטגוריות מוצרים אליהן הקופון לא יחול, או שאסור שיהיו בעגלה על מנת שההנחה לעגלה תחול.
כתובות אימייל מורשות/הגבלות אימייל – כתובת אימייל או כתובות אימייל שיכולות להשתמש בקופון. מאומתות נגד כתובת האימייל של הלקוח בחשבונית. WooCommerce 3.4+ מאפשר גם לכלול תו כללי (*) כדי להתאים למרות הכתובות המייל הרבות, לדוגמה, `*@gmail.com` תתאים לכל כתובת Gmail.

השארת השדות “מוצרים” ו”מוצרים לא להחיל” ריקים מאפשר לקופון להתייחס לכל החנות.

מגבלות השימוש(באנגלית: Usage Limits):

מקור: woocommerce.com

מגבלת שימוש לכל קופון – כמה פעמים קופון יכול להיות בשימוש על ידי כל הלקוחות לפני שיחשב כבלתי תקף.
הגבלת שימוש ל-X פריטים – כמה פריטים ניתן להחיל עליהם את הקופון לפני שיחשב כבלתי תקף. שדה זה מוצג רק אם יש פריט אחד או יותר שבהם ניתן להשתמש בקופון, ומוגדר תחת ההגבלות לשימוש.
מגבלת שימוש לכל לקוח – כמה פעמים קופון יכול להיות בשימוש על ידי כל לקוח לפני שיחשב כבלתי תקף עבורו.
לאחר שתגדירו את כל ההגדרות, בחרו “פרסם” והקופון שלכן מוכן לשימוש. אם אינך רוצה שהקופון יהיה זמין מיד, תוכל לקבוע שיופעל בתאריך/שעה בעתיד באמצעות האפשרות בהגדרות הפרסום:

מקור: woocommerce.com

שליחת קופון

לאחר שהקופונים פורסמו, ניתן להפיץ אותם ללקוחות: העתיקו את הכותרת ושלחו, פרסמו אותם באמצעות דוא”ל, רשתות חברתיות ובאנרים באתר.

שימוש בקופון

מהגרסה 3.2 של WooCommerce והלאה, ניתן להוסיף או להסיר קופונים מהזמנות במסך עריכת הזמנה. עליכם לוודא כי הזמנה טרם שולמה ולהכיר את קוד הקופון שברצונכם להחיל.

מקור: woocommerce.com

מקורות

האם המאמר הזה היה מועיל?

מאמרים קשורים

עדיין צריכים עזרה?

פנו אל מרכז התמיכה באימייל, בטלפון או דרך האזור האישי. עדיין לא לקוחות? הצטרפו לאחת מחבילות התחזוקה שלנו
יצירת קשר