העלאת פריט מדיה

מסך הוספת מדיה מאפשר לכם להעלות פריט חדש (תמונות, וידאו, קבצים וכו’) לשימוש מאוחר יותר בפוסטים ועמודים. מסך זה מאפשר לכם הוספת פריטים בודדים וגם העלאת מספר פריטים, אם ברצונכם להוסיף יותר מפריט אחד לספריית המדיה שלך.

העלאת פריט חדש

העלאת מדיה מהמחשב שלכם לספריית המדיה היא פעולה פשוטה מאוד. ישנם שני אופנים להעלאה, העלאת ריבוי קבצים (באנגלית: Multi-File Uploader) והעלאה דרך הדפדפן (באגלית: Browser Uploader). העלאת ריבוי קבצים הוא האופציה הראשית להוספת מדיה לספריית המדיה, אך אם היא אינה עובדת מסיבה כלשהי, ניתן ללחוץ על הקישור “העלאה דרך הדפדפן” כדי להשתמש באופציה החלופית.

מקור: wordpress.org

בתחתית המסך תוצג התראה שמציינת את גודל העלאה המרבי לקבצים.

העלאת ריבוי קבצים

אם אתם משתמשים בדפדפן התומך ב-HTML5, תוכלו לראות אזור להעלאה (המסומן בגבול מקווקו) שבו תוכלו לגרור ולשחרר קבצים ממחשבכם לתוך אזור זה כדי להעלותם לספריית המדיה. ניתן להעלות קבצים אחד לכל פעם, או להוסיף קבוצת קבצים רבים על ידי גרירה ושחרור שלהם לתוך האזור הזה.

אם הגרירה והשחרור אינם פועלים עבורכם, יש ללחוץ על כפתור “בחר קבצים”. זה יפתח דפדפן המאפשר לכם למצוא ולבחור את הקבצים שתרצו להעלות. תוכלו גם לבחור מספר קבצים על ידי לחיצה ושמירה על מקש Ctrl (במחשבי PC) או Cmd (במחשבי Mac) ולחיצה על כל קובץ שתרצו להעלות. לאחר שתבחרו את כל הקבצים, יש ללחוץ על הכפתור “פתח” כדי להתחיל בהעלאה.

מקור: wordpress.org

כאשר העלאת הקבצים שלכם מתבצעת, יופיע חיווי ליד כל קובץ המציג את התקדמות ההעלאה.

מקור: wordpress.org

כאשר ההעלאה הושלמה, תוצג תמונה ממוזערת של המדיה. לאחר שההעלאה הושלמה, ניתן ללחוץ על הקישור “עריכה” כדי לערוך ולשמור את המידע הקשור לקובץ המדיה (ראו את עמוד עריכת המדיה למידע נוסף) אם תרצו.

ניתן גם ללחוץ על כפתור “העתק URL ללוח” כדי להעתיק את כתובת ה-URL של הקובץ שהועלה.

העלאה דרך הדפדפן

העלאה באמצעות כלי ההעלאה של הדפדפן:

  • עיון – לחצו על כפתור זה, ואז מתוך חלון ההעלאת קבצים, חפשו ולחצו על הקובץ שברצונכם להעלות, ולאחר מכן לחצו על הכפתור “פתח”. שם הקובץ של המדיה יופיע בתיבת הטקסט לשמאל ליד כפתור העיון.
  • העלאה – לאחר ששם הקובץ של המדיה מופיע בתיבת הטקסט ליד כפתור העיון, לחצו על כפתור ההעלאה כדי להעלות את המדיה הזו. בנקודה זו יוצג מסך ספריית המדיה.
  • ביטול – אם תהליך ההעלאה אינו עובד או אם זמן ההעלאה ארוך מדי, לחצו על כפתור “ביטול” כדי לבטל את תהליך ההעלאה.

מקורות

האם המאמר הזה היה מועיל?

מאמרים קשורים

עדיין צריכים עזרה?

פנו אל מרכז התמיכה באימייל, בטלפון או דרך האזור האישי. עדיין לא לקוחות? הצטרפו לאחת מחבילות התחזוקה שלנו
יצירת קשר