הקמת חנות מקוונת היא משימה די מורכבת המצריכה לא מעט עבודה. אך הסיפור לא מסתיים כאן. הרי בסופו של דבר, המטרה היא למכור כמה שיותר מוצרים ולהגיע לקהלים רבים. אז איך תוכלו להגיע לקהלים הרלוונטיים עבורכם ולקדם את המוצרים שלכם באמצעות שיווק דיגיטלי יעיל?במאמר הבא נציג בפניכם מספר פתרונות שיווק מרכזיים שיסייעו לכם לקדם את החנות שלכם באופן האופטימלי, בין אם באמצעות קידום אתרים, רימרקטינג או חיבור לפלטפורמות שונות. 

הגיעו אל הלקוחות שלכם דרך הפלטפורמות בהן הם פועלים

קדמו את החנות המקוונת שלכם בערוצים נוספים, על ידי שילוב עם פלטפורמות צד שלישי.

מודעות בפייסבוק

יצירת מודעות בפייסבוק תאפשר לכם ליצור קהלים ממוקדים יותר ולבסס את הקשר שלכם עם לקוחות קיימים. שיווק דיגיטלי יעיל באמצעות כלי השיווק של פייסבוק, עשוי לייצר חשיפה גדולה עבור האתר שלכם ולהגדיל בהדרגה את כמות ההמרות.

רשימות ומודעות של גוגל

הגדילו את התנועה באתר ואת המכירות באמצעות חיבור בין ווקומרס לגוגל. ברגע שתחברו את החנות שלכם לגוגל תוכלו להגיע למיליוני קונים ברחבי הרשת ולייצר מעורבות גדולה יותר מצד קונים פוטנציאלים, בכל תקציב. 

 עשו שימוש בפלטפורמות של צד שלישי

פלטפורמות פופולריות כמו פינטרסט אמזון ו-eBay יסייעו לכם להרחיב את טווח הפרסום שלכם ולהגיע לקהלים חדשים.

שמרו על קשר עם הלקוחות באמצעות שיווק בדוא”ל

אין ספק שכיום שיווק באמצעות דוא”ל משמש אמצעי מרכזי בכל הקשור לשיווק דיגיטלי ושמירת קשר עם הלקוחות. זו ההזדמנות שלכם לייצר את המיילים הנכונים בזמן הנכון, לגרום לחנות שלכם לתפוס מקום של כבוד בתודעה של הלקוח ולאפשר לכלים האוטומטיים של מערכות הדיוור השונות לעשות עבורכם את העבודה הקשה ולייצר אוטומציות ממוקדות.

שחזרו עגלות נטושות

הגדילו את מספר ההמרות על ידי מעקב אחר המוצרים שנותרו בקופה ושלחו על כך תזכורת ללקוחות במייל.

H3צרו אוטומציות עוצמתיות

צרו מגוון רחב של הודעות דוא”ל אוטומטיות לצרכים שונים, בין אם מדובר בכתיבת ביקורות, תזכורת לגבי רשימת משאלות, מיקוד ספציפי בלקוחות לא פעילים או שליחה אוטומטית של ברכות לרגל ימי הולדת או חגים.

ניוזלטרים

בניגוד להודעות אוטומטיות קצרות, ניוזלטר מאפשר לכם לייצר תכנים מעמיקים יותר, לספק ללקוחות שלכם מידע עדכני בכל הקשור לעסק ולשתף אותם בסיפורים שונים. כיום קיימות לא מעט פלטפורמות דיוור המכילות שלל פיצ’רים ורשימות תפוצה, כמו- מיילצ’ימפ, מייל פואט ועוד.

תגמלו את הלקוחות שלכם

הגדילו את המכירות החוזרות באתר וצרו נאמנות מצד הלקוחות באמצעות קופונים, תגמולים ומתנות.

קופונים

ניתן ליצור קופונים פונקציונליים ומותאמים אישית, התואמים לצרכי הלקוחות.

נקודות ותגמולים

תגמלו את הלקוחות שלכם על רכישות שביצעו באתר באמצעות צבירת נקודות המקנות הנחות על מגוון מוצרים באתר.

מתנות

הציעו מתנות ללקוחות שלכם לאחר ביצוע רכישהבחנות ווקומרס שלכם.

ספרו את הסיפור שלכם

בנו את המותג שלכם וצרו מעורבות מצד הלקוחות באמצעות שיווק תוכן, קידום אתרים וקישורים למוצרים רלוונטיים.

בלוג

מכיוון שווקומרס מהווה תוסף של וורדפרס, הרי שיש באפשרותכם ליצור בלוג מובנה ולשלב בו מגוון פוסטים ומאמרים שיסייעו לכם לספר את הסיפור של המותג שלכם, לבנות את קהל היעד הרלוונטי עבורכם ולהגדיל בהדרגה את התעבורה לחנות.

קידום אתרים ואפשרויות חיפוש

שימוש יעיל בכלים שונים של קידום אתרים יסייע לכם להגדיל את החשיפה לאתר שלכם, לעורר יותר עניין בקרב הלקוחות ולייצר יותר ויותר המרות. אנחנו בוובאינסייד נשמח לסייע לכם בקידום אתר הוורדפרס שלכם ולהטמיע בו את השיפורים הטכנולוגיים והתוכניים הדרושים על מנת להגדיל את התנועה האורגנית לאתר ממנועי החיפוש.

מוצרים קשורים והגדלת המכירות

עזרו ללקוחות שלכם לאתר את המוצרים הרלוונטיים ביותר עבורם באמצעות יצירת לינקים שונים והצעת מוצרים רלוונטיים המופיעים באזורים שונים באתר, בין אם מדובר בדף המוצר עצמו, בפוסטים שונים בבלוג או בדפי נחיתה.